mobintarh بدون دیدگاه

چاپ کارت شناسایی

چاپ بر روی کارتهای PVCدر حال حاضر یکی از پر کاربردترین شیوه های احراز هویت جهت ارائه خدمات گوناگون ، بهره گیری از کارتهای PVC (پی وی سی) می باشد.کارت سوخت ، کارتهای اعتباری و بانکی ، کارتهای شناسایی و عضویت ، کارتهای حضور و غیاب و کنترل تردد ، کارتهای تخفیف و … از نمونه های استفاده از کارتهای PVC می باشد.با توجه به موارد بسیار استفاده از کارتهای PVC (پی وی سی)، چاپ با کیفیت و مقرون به صرفه بر روی این کارهای حائز اهمیت می باشد.

کارت شناسایی pvc

ما در مجموعه مبین طرح تجربه چاپ کارت شناسایی برای کارمندان شرکتهایی با بیش از ۱۰ کارمند را داریم؛ و با چاپ کارت شناسایی در هر روز و بیش از ۱۰۰۰ کارت ارسال شده در هر ماه، معتقدیم که می توانیم نه تنها بهترین قیمت را به شما ارائه دهیم، بلکه با بهترین خدمات در زمینه صدورکارت شناسایی پی وی سی در خدمت شما هستیم.

اهمیت کیفیت کارت شناسایی برای سازمان ها

چاپ کارت شناسایی با کیفیت امروزه به یکی ازدغدغه‌های اساسی هر مجموعه‌ معتبری تبدیل شده است. کارت شناسایی برای پرسنل شرکت ها و سازمان ها علاوه بر اینکه جهت احراز هویت و شناسایی کارکنان کاربرد دارد، به یک مجموعه اعتبار و شخصیت سازمانی می بخشد. در واقع کارت شناسایی به نوعی معرف شماست لذا باید دارای طراحی مناسبی باشد و از نظر چاپ نیز با کیفیت و با دوام باشد.

معمولا کارت های شناسایی برای طولانی مدت استفاده می شوند و گاهی اوقات باید ۳۰ سال همراه کارمندان یک سازمان باشند به همین دلیل کیفیت چاپ این کارت ها اهمیت بالایی پیدا می کند. رنگ نوشته ها باید پایدار باشند و در گذر زمان کمرنگ نشوند و در تماس با سطوح دیگر خط و خش نیفتند. که همه این موارد به نوع چاپ کارت مربوط می شود. در این متن سعی شده است

کارت شناسایی pvc

از آنجایی که کارت شناسایی به صورت روزانه و در طولانی مدت مورد استفاده قرار می گیرد معمولا این کارت را از پلاستیک پی وی سی PVC تولید می کنند تا طول عمر آن افزایش یابد و با استفاده در دراز مدت آسیبی بدان وارد نگردد.  برای صدور کارت شناسایی pvc معمولا از ضخامت های ۷۶۰ میکرون استفاده می شود.

مزایای استفاده از کارت pvc شناسایی

دوام و ماندگاری کارت شناسایی pvc نسبت به کارتهای کاغذی و مقوایی بسیار بیشتر است.
کارت هایی که از جنس pvc تولید می شوند ۱۰۰% قابلیت بازیافت دارند.
یکی از مهمترین مزایای استفاده از کارت شناسایی pvc قابلیت ضد آب بودن و انعطاف پذیری فوق العاده آن ها است.

انواع کارت pvc مناسب برای کارت شناسایی

چاپ کارت شناسایی را می توان بر اساس کاربرد آن روی انواع کارت پی وی سی انجام داد. کارت های پی وی سی به طور کلی در دو نوع ساده و هوشمند وجود دارند. چاپ کارت شناسایی pvc ساده قابلیت ذخیره سازی اطلاعات را ندارد و فقط می توان اطلاعات پرسنلی را بر روی آن چاپ نمود و نمایش داد. اما کارت شناسایی هوشمند قابلیت ذخیره سازی اطلاعات را دارد. که در ادامه درباره کارت های شناسایی هوشمند نکاتی را بیان خواهیم نمود.

کارت شناسایی هوشمند

کارت شناسایی هوشمند را می توان برای موارد مختلفی به کار برد برای چاپ کارت شناسایی هوشمند از کارت های هوشمند تماسی و غیر تماسی استفاده می شود که شامل کارت مایفر، کارت مغناطیسی و کارت های RO هستند. لازم به ذکر است که هر یک از این مدل ها قابلیت های خاصی دارند و اطلاعات را به روش های مختلفی ذخیره می کنند.

کاربردهای کارت شناسایی

کارت شناسایی را می توان در هر مکانی که به شناسایی و احراز هویت افراد نیاز است؛ و یا از نظر امنیتی ورود و خروج افراد مهم است مورد استفاده قرار داد. در ادامه برخی از کاربردهای این کارت ها بیان شده است.

استفاده از کارت پرسنلی، کارت دانشجویی و کارت دانش آموزی جهت احراز هویت افراد
استفاده از کارت تردد، کارت پارکینگ و کارت حضور و غیاب به منظور مدیریت و کنترل تردد
استفاده از کارت خبرنگاری، کارت همایش، کارت میهمان و کارت عضویت جهت حضور افراد خاص در یک اجتماع یا مکان های خاص

انواع روش های چاپ و دستگاه های چاپ کارت شناسایی pvc

صدور کارت شناسایی می بایست توسط چاپگرهای مناسب برای چاپ کارت شناسایی پی وی سی صورت گیرد. برای چاپ این کارت ها می توان از چاپ دیجیتال یا چاپ افست استفاده نمود که هر یک شرایط و ویژگی های خاصی را دارد.

چاپ دیجیتال و چاپ آفست:

چاپ دیجیتال کارت pvc زمانی کاربرد دارد که تیراژ پایینی دارد و اطلاعات روی کارت ها متغیر باشد. اما چاپ افست برای تیراژ بالا و زمانی که کارت ها دارای اطلاعات ثابت هستند کاربرد دارد. از نظر اقتصادی می توان چاپ افست کارت پی وی سی را یک روش مقرون به صرفه دانست زیرا هزینه چاپ را کاهش می دهد. چاپ دیجیتال خود به دو صورت انجام می گیرد که عبارتند از:

تکنولوژی چاپ مستقیم
تکنولوژی چاپ غیر مستقیم
برای استفاده از هر یک از تکنیک های فوق می بایست از دستگاه چاپ مخصوصی استفاده نمود. در صورتی که برای چاپ کارت شناسایی از روش چاپ مستقیم استفاده شود، رنگ به صورت مستقیم روی سطح کارت منتقل می گردد و ماندگاری آن کم است. اما در هنگام چاپ کارت شناسایی به روش غیرمستقیم یک لایه لمینت بر روی کارت زده می شود تا دوام و ماندگاری آن افزایش یابد.

قیمت چاپ کارت شناسایی پی وی سی

قیمت چاپ کارت شناسایی به عوامل گوناگونی از جمله نوع کارت pvc (کارت شناسایی ساده، کارت شناسایی هوشمند) تعداد کارت و تکنولوژی چاپ بستگی دارد. در صورتی که قصد چاپ کارت شناسایی ارزان و یا چاپ کارت شناسایی تکی را دارید می توانید با ما در ارتباط باشید. ما خدمات چاپ کارت را به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت، در کمترین زمان ممکن به شما ارائه می نماییم. جهت سفارش طراحی و چاپ کارت شناسایی کافیست از طریق شماره ۰۳۱۳۲۶۸۴۰۳۹-۰۹۱۳۱۹۴۱۵۵۶ با ما تماس حاصل نمایید.

تعرفه های چاپ کارت پرسنلی و شناسایی بر روی انواع کارت pvc

طراحی کارت شناسایی پی وی سی

طراحی کارت شناسایی از مهمترین مراحل چاپ کارت است و باید بدان دقت شود. برای این منظور حتما می بایست از نرم افزار های گرافیکی حرفه ای نظیر فتوشاپ استفاده شود. طراحی کارت شناسایی می بایست حرفه ای، با کیفیت، خاص و منحصر به فرد باشد تا تمایز سازمان شما را نسبت به دیگران نشان دهد؛ و امکان کپی کردن آن برای دیگران وجود نداشته باشد. شما می توانید برای معرفی مجموعه خود از رنگ سازمانی، نام شرکت یا لوگوی آن روی کارت استفاده کنید. معمولا روی کارت ها اطلاعات افراد از جمله نام و نام خانوادگی، کد پرسنلی، سمت وی و تاریخ اعتبار کارت درج می گردد. در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری بر روی کارت شناسایی چاپ کنید می توانید کارت های خود را به صورت دورو طراحی نمایید. در این قسمت می توانید یک نمونه کارت شناسایی که توسط طراحان ما طراحی شده است مشاهده نمایید.

شما می توانید طراحی کارت شناسایی خود را به ما بسپارید یا از طرح های آماده کارت پرسنلی که ما برای شما عزیزان ارائه نمودیم استفاده کنید.

جهت ثبت سفارش با شماره تلفن های :۰۹۱۳۱۹۴۱۵۵۶ – ۰۳۱۳۲۶۸۴۰۳۹ تماس بگیرید
یا از طریق تلگرام و واتس آپ با شماره ۰۹۱۳۱۹۴۱۵۵۶ و در ارتباط باشید.
امکان ارسال به سراسر نقاط کشور توسط باربری و پست 

چاپ کارت شناسایی و پرسنلی pvc در اصفهان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *