mobintarh بدون دیدگاه

چاپ ساک دستی پارچه ای در اصفهانچاپ ساک دستی در اصفهانقیمت ساک دستی پارچه ای

چاپ ساک دستی پارچه ای در اصفهان

چاپ ساک دستی پارچه ای در اصفهان :ساک دستی یا همان Shopping Bag یکی از مهمترین و کاربردی ترین محصولات تبلیغاتی می باشد که امروزه در اکثر فروشگاه ها موجود می باشد. به علت ماندگاری بالای ساک های دستی، اکثر فروشگاه ها برای خود ساک های اختصاصی خودشان را با توجه به طرح، لوگو و رنگ سازمانی خود چاپ می کنند.

ساک های تبلیغاتی در ۳ جنس کاغذی، پارچه ای و پلاستیکی در بازار وجود دارد.

رنگ های مختلف ساک دستی

طراحی و چاپ ساک دستی

ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی اصفهان

یکی از نمونه ها ی ساک دستی که در چند سال اخیر با اقبال عمومی روبرو شده است، ساک دستی ( بگ شاپ، ساک خرید، بگ و …) های پارچه ای هستند، که به طور مفصل به دلایل محبوبیت آن اشاره خواهیم کرد.

همانطور که از اسم آن پیداست در تولید ساک دستی های پارچه ای از پارچه ای به نام اسپان باند (پارچه سوزنی) استفاده می شود که در دو گرماژ ۶۰ و ۹۰ گرم تولید می شود. (در ساک دستی های پارچه ای گرماژ پارچه با ضخامت پارچه رابطه مستقیم دارد بدان معنا که ساک دستی با پارچه ۹۰ گرمی استحکام بیشتر و توانایی تحمل بار بیشتری در مقایسه با ساک دستی با پارچه ۶۰ گرمی دارد. )

یکی از مهمترین دلایل رشد استفاده از ساک دستی های پارچه ای، دوستدار محیط زیست بودن جنس پارچه آن می باشد. مواد به کار رفته در تولید پارچه اسپان باند که در ساک دستی پارچه ای مورد استفاده قرار می گیرد به راحتی در طبیعت جذب می شوند و مانند ساک دستی های نایلونی سخت تجزیه پذیر نیستند.

قیمت ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی اصفهان

با استفاده از چاپ سیلک می توان به راحتی بر ساک دستی پارچه ای، طرح مد نظر خود را چاپ کرد و به زیبایی آن افزود. البته توصیه ما در چاپ اصفهان برای چاپ بر روی ساک دستی پارچه ای، این است که از طرح های شلوغ و نوشته های ریز خودداری کرده و از آرم و لوگو و وبسایت برای طرح خود استفاده کنید.

همچنین ساک دستی ها پارچه ای این قابلیت را دارند که به صورت طرح دار عرضه شوند که متناسب با طرح و سلیقه شما می توان از این طرح هم در ساک دستی پارچه ای استفاده کرد. یکی دیگر از دلایل محبوبیت ساک دستی های پارچه ای، قیمت مناسب آن می باشد. این مدل از ساک دستی در مقایسه با ساک دستی های مقوایی- کاغذی قیمت مناسبتر و زمان تولید کمتری دارد. که بر محبوبیت آن افزوده است. مورد دیگری که در پرطرفدار شدن ساک دستی های پارچه ای اثر گذار است، دوام و ماندگاری آن است.

چاپ ساک دستی پارچه ای در اصفهان

چاپ ساک پارچه ای

چاپ پاکت پارچه ای

بگ شاپ
مرکز تخصصی طراحی و چاپ ساک دستی 

انواع ساک دستی

ساک دستی پارچه ای | ساک پارچه ای |
بگ پارچه ای

پاکت پارچه ای

تولید پاکت پارچه ای در اصفهان

تولید ساک پارچه ای در اصفهان

چاپ پاکت پارچه ای در اصفهان

چاپ پاکت در اصفهان

چاپ پاکت کاغذی در اصفهان|چاپ ساک پارچه ای|چاپ ساک دستی پارچه ای|ساک پارچه ای|ساک دستی

ساک دستی سوزنی

قیمت ساک دستی تبلیغاتی اصفهان|قیمت بگ پارچه ای

قیمت پارچه سوزنی

قیمت ساک دستی کاغذی اصفهان

کیف نمایشگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *