mobintarh بدون دیدگاه

هدایای تبلیغاتی ۱۴۰۳ 

هدایای تبلیغاتی

مدل های سررسید و تقویم های رومیزی ۱۴۰۳

چاپ تقویم رومیزی 1403 در اصفهان

چاپ سررسید و تقویم در اصفهان

چاپ سررسید و تقویم 1403

سالنامه 1403 اصفهان

سررسید مدیریتی 1403

قیمت تقویم رومیزی 1403

 

برای ثبت سفارش و استعلام قیمت کد درج شده در پایین هر محصول در کاتالوگ را به همراه تعداد سفارش در واتس آپ یا ایتا : ۰۹۱۳۱۹۴۱۵۵۶ ارسال کنید. 

هدایای تبلیغاتی ۱۴۰۳

هدیه تبلیغاتی 

مهم ترین نکته در هدایای تبلیغاتی تناسب هدیه تبلیغاتی مورد نظر با شخص یا اشخاص گیرنده آن است. این امر بیشتر به میزان نزدیکی روابط وابسته است نه به ابعاد قراردادها و یا معامله هایی که قرار است انجام دهید. نکته ای که در رابطه با هدایای تبلیغاتی باید به آن دقت کنید رعایت فواصل هدیه دادن است به گونه ای که برای شخص گیرنده سو ء تفاهمی پیش نیاید. یکی دیگر از نکاتی که باید در هدیه تبلیغاتی به آن توجه کرد این است که هدیه شما بازتاب علایق و شخصیت گیرنده باشد. شما می توانید در شرکت فروش هدایای تبلیغاتی در اصفهان بهترین هدایا را با تنوع زیاد انتخاب کنید.

به طور کلی هدایای تبلیغاتی در اصفهان برای تبلیغ یک عنوان تجاری و یا شرکت در نمایشگاه ها، کنفرانس ها و سایر موارد در اختیار سایرین قرار می گیرند.

معرفی و کاربرد هدایای تبلیغاتی:

ابتدا بهتر است تعریفی از هدایای تبلیغاتی داشته باشیم تا در زمان تهیه هدایای تبلیغاتی در اصفهان با آگاهی بیشتری آن ها را انتخاب کنیم. هدایای تبلیغاتی می توانند شامل یک نایلون، دفترچه یادداشت، ساعت و حتی خودرو باشند. مهم ترین ویژگی در هدایای تبلیغاتی این است که در دید باشند. هدایایی مثل تقویم رومیزی ها و یا ساعت و خودکار که مرتب در حال استفاده هستند جزء پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی به حساب می آیند.

لیوان، کیف دستی، سررسید و ساعت: هدایای تبلیغاتی مناسب فروشگاه ها و مغازه های معتبر است که بیشتر به مشتریان ثابت تقدیم می شود. این مشتریان که قبلاً هم از شما خرید کردند، شما را با این هدایا به یاد خواهند داشت.

هدیه تبلیغاتی فلش مموری: فلش مموری در دو نوع معمولی و سفارشی جهت هدیه به مشتریان می باشد. فلش های معمولی مانند همه ی فلش مموری های موجود در بازار است که اطلاعات شرکت روی آن حک می شود.عمر استفاده از این هدایا طولانی مدت است و هدیه ای ماندگار خواهد ماند به شرطی که با کیفیت و حافظه ی خوب باشد.

ست های مدیریتی شکیل و زیبای این مجموعه با ترکیب های مختلف به انتخاب شما ، شامل انواع سر رسید های نفیس ، کیف پول ، خودکار ،سر کلیدی ، جا کارتی و… می باشد .

سرکلیدی تبلیغاتی ارزان

از دلایل انتخاب سرکلیدی تبلیغاتی در میان انواع هدایای تبلیغاتی علاوه بر ارزان بودن و هزینه پایین آن، تنوع در جنس، شکل، فرم و رنگ می باشد و با توجه به تنوع زیادی که در انواع سرکلیدی تبلیغاتی مثل جاکلیدی فلزی تبلیغاتی، سرکلیدی چرمی، سرکلیدی شیشه ای، سرکلیدی چوبی، سرکلیدی های ابزار دار، سرکلیدی فوم و … وجود دارد می توان در هر مناسبت و منظوری از آنها استفاده کرد. همینطور می توان متناسب با محصول و خدمات شرکت، طرح یا لوگوی مورد نظر را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی خاص و تاثیرگذار بصورت سرکلیدی طراحی و تولید نمود. طول عمر بالا و همه گیر بودن استفاده از سرکلیدی تبلیغاتی نیز از مزایای دیگر این هدیه تبلیغاتی ارزان و مفید می باشند.

سرکلیدی تبلیغاتی اصفهان

چاپ سرکلیدی تبلیغاتی در اصفهان

قیمت جاکلیدی تبلیغاتی

جاکلیدی تبلیغاتی ارزان

قیمت های درج شده به تومان و بدون هزینه چاپ لحاظ شده است.

برای ثبت سفارش و استعلام قیمت کد درج شده در پایین هر محصول در کاتالوگ را به همراه تعداد سفارش در واتس آپ یا ایتا : ۰۹۱۳۱۹۴۱۵۵۶ارسال کنید.

خودکار تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی بعنوان یک ابزار کاربردی و قابل حمل در تمامی جلسات و امور روزمره در دستان شما خواهد بود. به همین دلیل یکی از به اصطلاح گرم ترین و پر استفاده ترین ابزارهای تبلیغاتی برای برند و نام تجاری شما به شمار می آید.

مجموعه ای از خودکارهای تبلیغاتی متنوع با کیفیت های مختلف باتوجه به بودجه و سلیقه شما در اختیار شما مشتریان گرامی می گذارد، یکی از ویژگی های مهم این نوع خودکارها دارا بودن قابلیت حک و چاپ روی بدنه آن می باشد که باعث ماندگاری نام تجاری برند شما در ذهن مخاطبین می باشد.

کیفیت خودکار تبلیغاتی

کیفیت جوهر خودکار و جنس بدنه و وزن خودکار از عوامل مهم در انتخاب درست خودکار تبلیغاتی برای ارائه به مشتری  در نظر گرفته می شود، هدیه دادن یک خودکار با کیفیت به عنوان یادگاری یا هدایای تبلیغاتی یک شرکت نشان دهنده هویت و اعتبار آن فرد یا سازمان تلقی می گردد.

 

چاپ خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی اصفهان

خودکار تبلیغاتی ارزان

چاپ خودکار تبلیغاتی فوری

قیمت خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی پلاستیکی

 

ساعت تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی

دارای طیف وسیعی از انواع متنوع ساعت های تبلیغاتی از جمله ساعت تبلیغاتی رومیزی می باشد. یکی از ماندگارترین راهکارهای هدایا تبلیغاتی انتخاب ساعت برای ارائه به مشتریان است، ساعت تبلیغاتی رومیزی در جلسات، کنفرانس های مختلف، اتاق های اداری و در دیگر شرایط مختلف قابل رویت است، به همین علت تاثیر بسزایی در در خاطر مخاطب خواهد گذاشت

ساعت تبلیغاتی ارزان

جاکارتی تبلیغاتی

تهیه، توزیع و اهدای انواع جاکارتی تبلیغاتی در حالیکه نام، لوگو و مشخصات ما بطور دائم بر روی آن حک شده نه تنها ذهنیت و تاثیر بسیار مثبتی را بر روی مخاطبین ما می گذارد بلکه به دفعات و در هر استفاده باعث تکرار و ماندگاری نام و برند ما در ذهن مخاطبین هدف و مشتریهای فعلی و نیز مشتریان بالقوه آتی خواهد شد.تنوع بسیار بالا در جنس، شکل، فرم، رنگ و نیز قیمت، جاکارتی تبلیغاتی را به یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی موجود برای دستیابی به اهداف تبلیغات، بازاریابی و پیشبرد فروش بدل ساخته، انواعی مانند جاکارتی فلزی، جاکارتی پلاستیکی، جاکارتی چرمی و انواع جاکارتی های تبلیغاتی فانتزی و مدیریتی که بسته به انواع آنها قابلیت چاپ، داغی و یا حک به شکلهای مختلف و متنوع را نیز دارند.

هدایای تبلیغاتی 1401 جا کارتی تبلیغاتی
جلد مدارک جلد کارت اعتباری

برای ثبت سفارش و استعلام قیمت کد درج شده در پایین هر محصول در کاتالوگ را به همراه تعداد سفارش در واتس آپ : ۰۹۱۳۱۹۴۱۵۵۶ ارسال کنید.

لیوان تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی ۱۴۰۳

روزانه بیش ۲ الی ۳ لیوان نوشیدنی مصرف می کنیم، از این رو هدیه دادن لیوان تبلیغاتی فرآیندی برای تکمیل تلاش های ما در زمینه تبلیغات است زیرا مطمئن خواهید بود با هدیه دادن یک لیوان جذاب، برند حک شده روی لیوان را بعنوان نوشیدنی ضروری برای مشتریان خود تبدیل خواهد کرد.

لیوان های طرح دار یا عکس دار در این روزها بیشتر با نام ماگ معروف شده اند، لیوان با رنگ خاص و سایز مناسب یا حتی با درج یک شعار خاص بدنه لیوان می تواند جزو یکی از وسایل شخصی زیبا برای هر فرد باشد.

 

توجه: برای ثبت سفارش و استعلام قیمت لازم است کد درج شده در پایین هر محصول در کاتالوگ را به همراه تعداد سفارش در واتس آپ : ۰۹۱۳۱۹۴۱۵۵۶ ارسال کنید یا با شماره ۰۹۱۳۱۹۴۱۵۵۶ تماس بگیرید.

هدایای تبلیغاتی ۱۴۰۳/هدایای تبلیغاتی خلاقانه / هدایای تبلیغاتی خاص/هدایای تبلیغاتی جدید/هدایای تبلیغاتی ارزان
هدایای تبلیغاتی نفیس/هدایای تبلیغاتی مدیریتی/هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی/ست هدیه چرم
سررسید و تقویم/فلش مموری تبلیغاتی/لیوان تبلیغاتی و ماگ/خودکار تبلیغاتی/ساعت تبلیغاتی
پاور بانک تبلیغاتی/کیف تبلیغاتی/جا کلیدی تبلیغاتی/بج سینه/آفتابگیر تبلیغاتی
دفترچه یادداشت تبلیغاتی/ساک دستی تبلیغاتی/پرچم تبلیغاتی/چاپ و تبلیغات/پیکسل
کالای پزشکی تبلیغاتی/هدایای تبلیغاتی الکترونیکی/جا کارتی تبلیغاتی/جا موبایلی تبلیغاتی
جلد مدارک و دسته چک/ست رومیزی تبلیغاتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *